Mensehulpbronbestuur is die proses van aanstelling van werknemers, en die ontwikkeling van werknemerprestasie, sodat hulle ʼn waardevolle bate vir die organisasie word. Gelukkige, tevrede werknemers komplimenteer die besigheid se groei. Arbeidsverhoudinge is ʼn ondersteunende praktyk wat spesialiseer in die verhouding tussen die bestuur van ʼn maatskappy en sy werkerskorps. Geleerdes in hierdie veld het ʼn deeglike begrip nodig van arbeidswetgewing, menseregte en arbeidspraktyke in Suid-Afrika. Tipiese take sluit in: • Die uitvoer van posontledings, • Werwing van uitstekende werknemers, geskik vir die pos voorhande • Oriëntering en opleiding van werknemers • Bestuur van lone en salarisse van werknemers • Evaluering van prestasie van werknemers • Om geskille te besleg en op te los; en • Kommunikasie met alle werknemers op alle vlakke. Mensehulpbronbestuur (HRM) Arbeidsverhoudinge BCom in Mensehulpbronbestuur Graad duur: 3 jaar, voltyds Aangebied by: BAdmin in Mensehulpbronbestuur Graad duur: 3 jaar, voltyds Aangebied by: BAdmin in Mensehulpbronbestuur - Verlengde program Graad duur: 4 jaar, voltyds Aangebied by: BCom in Mensehulpbronbestuur BAdmin in Mensehulpbronbestuur BAdmin in Mensehulpbronbestuur - Verlengde program South African Board For People Practices Vir meer inligting, besoek hul webwerf: Institute of People Management: Vir meer inligting, besoek hul webwerf: Oorsig
Hoofvakke
Graad-opsies
Toelingsvereistes
Professionele akkreditasieliggame
Loopbaangeleenthede